trött, trött!

Idag har vi varit i farten hela dagen, i morse tog vi en promenad iväg till Andersberg för att testa Öppna förskolan där. Det var trevligt och bra, många från sörbys öf var även där. Det var roligt :). Kul att träffa och lära känna nytt folk, bara nyttigt och kul :).

Efter Öf gick vi en promenad i solen, våren är äntligen här. Underbart!

Sen gick vi förbi syster ihop om att hon var hemma, jag kunde inte ringa från min mobil. Halebop hade tydligen spärrat den för att dom säger att jag har en obetald faktura:S. Jag kan inte förstår hur jag missat den och jag har inte fått någon påminnelse. Får man inte alltid å,påminnelse? Jag kunde inte ens ta emot samtal. Lite smått irriterad var jag tvungen på¨något vis försöka få tag i halebop som det inte bara är att ringa utan man är tvungen att chatta med dom (vilket skit), men en snäll tjej hjälpte mig till rätta över chatten iaf. Eftersom jag inte har en fungerade dator hemma längre så är det inte så lätt att försöka få till allt jämt.

Sen har vi strosat omkring på stan och fått lunch sällskap. Vid fem klev vi in innan för dörren hemma.. otroligt trötta.

Ikväll gör syster oss sällskap. :). Jag hade tänkt ge mig ut på en springtur men jag är så otroligt trött så jag känner att jag måste hoppa det ikväll och slappa framför tven ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0