veckan startar med en måndag.

Imorse vakna jag av panik, R var borta. Han låg inte brevid mig i sängen, inte på soffan, hans jacka och skor var borta, jag började fundera om vi bråkat om han jobbade på interpool men varför han inte kommit hem? tankarna bara for runt i mitt huvud... Men tillslut föll bitarna på plats och jag började skaka och gråta på ett konstigt vis. R var är ju i sthlm, hur kunde jag glömma det? Både jag och Mille hade sovit som två klubbade sälar hela natten. Jag sov sjukt bra. Och Mille hoppade över natt målet. idag har vi hunnit med öf på förmidagen, E n långprommis på 90 min över lunchen, en fika i.hemlingby, ut till valbo och kikat, Emmy har varit på besök väldigt trevligt, sen slappt i soffan. Nu väntar sängen

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror du sov så gott att många spänningar i dig släppte, och det var därför du började gråta och fick panik över R. Synna där flippar kan vara ganska nyttiga ibland.

2011-03-22 @ 00:16:13
URL: http://ejjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0