Vidrigt

Det här var det värsta tandläkar besöket jag gjort i hela mitt liv, fy f*n vad ont det gjorde. Tanden var helt inflammerad och trasig. Dom tog bort nerverna och gjorde klart för en rotfyllning, usch det var vidrig, detta vill jag aldrig göra om. Har en ny tid i morgon för en undersökning och en annan tid för rotfyllning och en tredje för lagning sen skulle vi boka in fler tider. Det här kommer göra mig Miranda Östblom totalt pank... vill inte ens tänka på det. Fattar inte hur det kan vara så JÄVLA dyrt att gå till tandläkaren. Kommer det aldrig bli någon ändring på detta?


Kommentarer
Postat av: Jossan

usch stackare! tandläkarbesök är det värsta o dyraste som finns ! har också haft besök av tandtroll, ska laga nästa vecka :( nu blir det tandtråd varje dag!

2011-03-14 @ 13:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0