Vad är det för fel?

God morgon och välkommen ny vecka!

Igår pös R till sthlm för att jobba igen och jag och Mille har några dagar för oss själva ;). Det finns både för och nackdelar. Veckorna går ju så fort ändå..

Igår efter min springtur började jag måilla som nästan alla gånger när jag springer ,sitter och försöker peta i mig något men det känns som det ska komma upp vilken sekund som helst.Självklart fattar jag attjag ska äta efter jag tränat men det blir stop i mig.
Fast jag har kommit i någo period där jag tycker att all mat smakar skit... känns som jag har små blåsor i hela munnen.. vet inte vad det är för fel?

Hela natte har jag svettas som en tok, vaknat helt blöt flera gånger.. verkligen helt genom svettig och vaknat minst 10 gånger känns det som. Varför sover jag inte som en klubbad säl som jag alltid gjort?


(BILDER KOMMER UNDER DAGEN, Precis fått hem datorn som varit på lagning och alla bilder är tyvärr borta)





Kommentarer
Postat av: Emma

Exakt sådär var jag efter träning också. Mådde illa och fick knappt i mig något alls. Blev så illa att jag började äta mindre när jag tränade än när jag inte tränade. :S har du alltid varit så?

2011-05-30 @ 10:28:07
URL: http://ejjas.webblogg.se/
Postat av: Ellinor Hultman

Du får vara rädd om dig Mirris. Du kanske äter dåligt innan löpningen, och det är klart att det en väldig kraftansträngning du gör. Du kanske ska ha lite druvsocker i fickan?



Kram Moster

2011-05-30 @ 15:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0