FÖTTER

Ja usch mina fötter är inget man kan skryta om,fast vem skryter om sina fötter då? Jo det finns säkert några som är nöjda med sina små söta fötter.
Mina är breda, krokiga, tjocka och fulla med skavanker. Helt enkelt skit fula! En del kallar dom för ankfötter, andra sägeratt dom ser ut som bläckfiskar och andra håller helt enkelt med att dom inte är snygga precis ;).

Jag minns när jag var litet och alltid önskade mig ett par fina guldiga prinsseskor som alla andra små flickor hade, men min klumpar till fötter kom aldrig i ett par såna fina skor. Mamma sa då alltid till mig att "Fin blomma har stora blad", en fin kommentar, fast jag kanske inte glädjes åt den just då.  Men nu kan jag skratta åt det ;D.

När vi blev lite äldre fick jag bli en "SALLY", minns ni det tvprogramen ? En biblotikarie som gick ut skor åt folk? HAHA... jag gick ut nya skor till mina kompisar så dom skulle slippa skavsår .

Nu på äldre dar finns det så mycket snygga skor men  det är inte många jag kan ha, jag hatar att prova ut skor. Uschh jag får ju ångest av det, jag kan bara titta på ett par skor och inse att jag absolutinte kan ha dem.

Fotbollsskor, träningskor av alla dess slag har alltid lyckas sprukit i sidan pga att dem är så breda plus att jag trampar inåt så mycket. Blåsor, blånaglar, skavsår får jag alltid. Nu har jag blåsor på hela insidan av fötterna, lager på lager.

Min lilla krabat Mille har nog tyvärr fått mammas breda fötter, tur att han är kille iaf, lite lättare då.




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha du skulle se mina så är du nöjd sen ;)

2011-05-30 @ 22:47:29
URL: http://eternaldelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0