Full fart!

Dagen börjar lida mot sitt slut.. avrundar som vanligt med bb. Fattar kanske inte varför jag ska envisas med att titta på det fortfarande, men jag kan ju inte sluta nu. Har jag följt skiten från start måste jag fortsätta tills det är slut även fast det börjar bli bra segt att titta på, händer inte så mycket längre.

Idag har det varit full fart.. inte så lätt när jag och Mille ska försöka bli klara i tid när vi ska iväg båda två, jag till jobbet och Mille till sin moster. Jag ska duscha, fixa, jobbkläder och Mille ska ha med sig grejer så han klarar sig hela dagen. Sen ut med alla grejer och på cykeln och sen i väg mot syrran. Lämna unge och cykeln och sen knata i väg till jobbet. Lyckades iaf komma i tid på pricken.
Full fart på jobbet fram till kl fem sen stämpla jag ut och drog på mig springkläderna och mötte upp Emmy så hon kunde rasta mig en vända ;). Hon på cykel och jag sprang brevid, 9km knata jag ihop. Idag känndes det bra, hade kunnat sprungit en bra bit till känndes det som.


1 vecka kvar till vårruset nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0