INTE NÖJD.

Det var väl kanske lite väntat att jag inte skulle bli nöjd, så typiskt mig. Ja som ni kanske förstår fick jag absolut inte den tid jag ville och allt känndes bara för jävligt.

Jag blev pinknödig redan efter 1 km, sen blev det tungt med adningen (jag hade medvetet strunta att lägga astmamedecinen i fickan , för jag inte behövt andvända den akut på länge, så DUMT), Efter en stund börja det trycka på rejält i blåsan, jag letade desperat efter ett ställe att kissa på, trodde det skulle finnas några majjor i b-skogen, men det kunde jag glömma, Kännde på dörren på dom där små gröna husen om det fanns någon toa, folk måste trott jag var dum i huvudet. Det var bara att springa på... och ja... jag tror jag kissa på mig en skvätt. Ja så där springer man som en flåsande hund, ner kissad och tung som aldrig förr.  Kom i mål på 25,30.... Inte nöjd.  Men jag kom imål iaf ;P.

Efter picknicka vi tillsammans, men jag mådde inte alls bra, frös och var helt yr och totalt slut. En prommis hem och mös lite med lille man innan han fick hoppa i säng.

Jag känner mig fortfarande totalt slut, sitter även och nyser ihjäl mig här hemma pga pollenskiten. Men kvällens räddning var att Elina kom förbi med en Billys pizza och en påse gott och blandat. Hon är för underbar denna vän, ställer alltid upp i vått och tort.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gumman, du måste sluta vara så missnöjd med dej själv, du är ju jätteduktig och fin på alla vis. Att kunna springa alls är en ynnest, vad gör det om man missar några minuter. Huvudsaken är att man kommer i mål och är någorlunda frisk. Tänk 3 saker som du är nöjd med efter varje dag i st för att leta fel. Puss mamman

2011-05-19 @ 23:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0