Intervaller

På eftermidagen gav jag och Mille oss i väg på cyckeln mot hemlinby, Lämnade av Mille hos svärmor och sen fortsatte jag upp till spåret. Gav mig ut i 6km spåret och körde intervaller för hela slanten, skönt att ta ut sig riktigt ibland. Men jag måste erkänna att det var riktigt, riktigt tunga ben idag. Men det är då man blir så nöjd att man klarar av hela turen utan att ge upp.
Sen i väg och hämtade upp Mille och snick snacka lite gran sen cyklade vi hem till brynäs igen.

Mille somnade rätt fort är vi hade kommit hem men vaknade som vanligt (som han gjort några dagar) efter en halvtimme och ville upp. Så han har suttit här i soffan och myst med mig.. han somnade om för en kvart sen så nu hoppas jag han sover för natten för nu vill även jag sova.

En snabbdusch, borsta tänderna och ett god natt samtal med stor hjärtat:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0