Laddad?

YES imorgon är mitt första mål för i år.. VÅRRUSET. Jag har sagt som mål att jag ska springa på 22 min , kommer jag att palla? KLART JAG KOMMER !!(det gäller att intala sig själv bara;)), jag får försöka fixa det, hoppas på en bra dag imorgon. Annars är det väl inte hela världen, men klart jag vill fixa det. Skulle behöva ett till stöd bara men det verar inte finnas just nu, tyvärr.

Är jag nå LADDAD då? nJA... Klart ;)


Idag laddade jag upp med en hurt prommis med Lisa vid min högra sida, ett bra tempo fick vi upp och snackat i massor, skönt! Härliga Lisa :D.





Kommentarer
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

hejja Mirris! du kommer klara av det galant. KRAM

2011-05-18 @ 09:32:50
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Lisa

De var en mkt härlig promenix vännen! :) De gör vi ofta nu när de är sommar o fint väder snart :) <3

2011-05-18 @ 20:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0