One piece & converse :)

Regnet har bara öst ner hela dagen när jag var hemma och umgicks med familjen och sen så fort jag kommer till jobbet spricker det upp och blir strålande väder (så typiskt).

Innan jag började jobba åkte jag och Mille hem till Milles farmor och hälsade på, Mille fick massor av grejer som hon köpt i turkiet. En One piece, convers skor, två foppa par och en tröja :D tom jag fick ett par converse;). Allt satt som handen i hansken och Mille stor trivdes i allt :), så KUL! Måste säga att jag blev bra avis på lill pöjken på one pieces, jag vill också ha,




Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Vad fina grejer du fick av farmor Mille, vilken stilig liten pojke!



Vi, Gunnar och jag, längtar efter att få träffa er, och det ska väl snart ske hoppas jag.



Idag skiner solen i Huddinge, och ikväll ska jag ut och äta med mina tjejkompisar på Fatburen i Huddinge. Vi har hållit ihop i många år, och har det verkligen roligt när vi ses.



Moster Ellinor

2011-05-17 @ 08:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0