Pucko!

Ja jag kommer aldrig att kunna påstå att jag är duktig på att hålla rätt på saker men ibland kan karln jag lever tillsammans med ta alla priser även fast han inte tror det själv. Denna gången är det tom tillåtet att kalla honom pucko! Sist var det att han lyckades ta med sig bilnyckeln till sthlm men denna gång var det båda våra hemnycklar (dom två som finns) har han lyckas fått med sig till sthlm. Ja vad ska man säga? Inte kan jag skälla på honom för det är sånna saker som händer, men jag kan då säga att det var otroligt klantigt. Men allt löste sig tillslut, han som äger brynäs bo kom på sin lediga dag och låste upp till mig som tack för hjälpen fick han en flaska konjak :). Så vi kom in tillslut efter lite om och men....

Men jag vet hur lätt det är att glömma saker för jag är själv EXPERT !

Ikväll åkte min älskade unge med mormor och morfar ut och sover där i natt för att jag ska jobba imorgon och det var bästa sätt att lösa det på. Känns så otroligt tomt här hemma.

Så nu är kl ställd för att hinna med en springtur innan jobbet imorgon, yeejh!



Kärleken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0