Rabarber

Trotts att Mille somnade sent och var uppe i natt vaknade han 07:45, fast jag ska verkligen inte klaga det är ju inte direkt tidigt det heller men nu har man börjat blivit lite bortskämmd att han sover så länge. Man hinner ju pyssla så mycket på morgon innan det lilla livet slår upp sina två.
Om inte annat var jag galet trött när han vaknade.. men upp och hoppa så ställde jag mig och gjorde rabarberkräm till frukost. Det är ju så gott, smakar verkligen sommar :). Krämen blev helt okej.. hade ju kunna gjort den lite tjockare men jag får vara nöjd. Det är ju så enkelt att göra och det går snabbt.

Mille har inte varit på något gott humör nu på morgonen och sover redan igen, han hade inte fått sin sömn fullt ut och var otroligt trött och grinig vid frukostbordet. Lika morgon humör som pappa sin ;P haha! En annan har väl kvälls humör ist;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0