Spontanbesök

På förmiddan knackade det på dörren, lika rädd som vanligt blev jag när jag inte har en aning om vem som knackar på. Man är ju alltid så van nu för tiden att alla ringer i förväg eller att man har ett bokat möte. Till min stora förvåning står Hanna och Zelda utanför dörren och tittade upp på ett spontanbesök :).
Detta gillas skarp:), kul att  dom bara kom förbi utan förvarning tycker jag , spontanbesök gillas :D!

Dom blev här i några timmar så barnen fick leka och jag och Hanna prata en del. Mille yrde fram som ett yrväder. Han lyckas alltid ha så hårda tag på lilla Zelda...

Nu sover Mille och jag tvättar och röjer lite här hemma.. sen blire en cykeltur till hemlingby där jag lämnar av Mille hos sin farmor en stund och jag ger mig i väg till spåret för att springa lite.







Zelda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0