Ta vara på tiden.

Alltid lika svårt att slappna av om dagarna, jag vill ta vara på all tid som finns. Hinna med så mycket som möjligt, jag går och planerar själv i huvudet vad jag vill hinna med och när jag inte hinner med det jag vill blir jag lite besviken på mig själv. Men ibland behöver man bara inte göra så mycket och det funkar inte alla gånger heller......

Nu sover mille och jag vill hinna städa och plocka undan, kanske träna lite styrka, sen vill jag att vi ska ut på en långpromenad och gå till lekparken, sen ska vi äta lunch, Mille ska sova igen, jag vill hinna med att springa, skulle behöva handla, middag ska vi göra.. men vad? sen är det kväller för Mille, ska jag bara ta det lugnt framför tven? Så här snurrar allt runt i mitt huvud dag ut och dag in. Lär dig slappna av !!!



morgonfrissa och trött, tummen upp på det.

Kommentarer
Postat av: katta

fina mirris :)

2011-05-12 @ 20:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0