Tog igen helgen.

Efter några dagar med sjukligheter och pollen allergi satt jag fart på kroppen idag, först en prommis tsm med syster på 1h sen fortsatt jag i 1h och 45 min när jag ändå var igång. Så det blev en skaplig långprommis på 2h och 45  min i ett underbart väder och några blåsor rikare på mina fötter.

Sen på kvällningen tog jag mig upp till hemlingby med J & M och sprang milen, premiär turen i milsspåret där uppe idag :). Fick verkligen känna på vättskebrist, måste bli duktigare och tutta i mig vatten offtare. Efter springturen var ännu fler blåsor rikare.

Ikväll mös jag och Mille ner oss i ett bad och nu tänker jag sitta i soffan resten av kvällen med gott samvete :).


SVERIGES VIDRIGASTE fötter och dom är mina ;P

Smaskar på en rabarber :)








Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Vad gott att äta på en rabarber Mille, men var det inte suuurt? Det är bra att du gillar frukt och grönsaker. Jaså var du arg i morse på mamma. Du ville väl göra något man inte ska göra?



Kramizzar Gammelmoster

2011-05-23 @ 11:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0