Vad är det man vill egentligen?

Hus, Lägenhet, Radhus, Landet, Stan?? Allt har för och nackdelar... men vad är det egentligen man vill? Jag vill att Mille ska ha samma uppväxt som jag själv hade det på landet. Inte att vi ska sitta och häcka i en lägenhet flera år, jag är en hustjej. Fast jag känner mig ännu inte redo för err hus.
Jag trivs jätte bra här vi bor nu och det är bekvämt att bo i lägenhet men man känner nu när sommaren börjar närma sig att man vill komma ner till grönskan. Kunna gå ut när man vill, precis som man vill.

Hur är era tankar kring detta?


   


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vi har som mål att köpa hus i södra bomhus innan han fyller 6 år. Vill spara pengar så vi kan rusta innan vi flyttar in. Önskar vi kunde flytta nu bara för att få en gräsmatta till sommaren.

2011-05-03 @ 08:15:46
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vi har lite "huskänsla" och nära till grönskan fast vi bor i stan genom att det är sån himla bra miljö i föreningen. Gräsmatta alldeles utanför att sola och grilla på + nära till Boulognern.. Duger för mig tills vidare :)

2011-05-03 @ 12:41:50
URL: http://eternaldelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0