Vad har du gjort??

I lördags när jag var ut på min springtur passade karln på att utnyttja läget. Han klippte Milles hår !!!!! Helt otroligt, en kille som aldrig har klippt någon annan sätter saxen i ungens fina fjun. Nu mera ser han ut som en liten dalmas bakifrån.
Till sitt försvar säger han bara att han hade en hockeyfrilla och att han blev så fin nu. Nu är det bara att gömma undan saxarna så fort R är hemma ensam med Mille.

Tur att jag ska till frissan på torsdag. Får fråga om dom vill fixa till det medans jag sitter med färgen i håret.

RESULTAT:







Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 17:17:32
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0