EN period.

Mille mans period fortsätter, han vaknar på nätterna och tok skriker. Men inatt fick jag faktiskt honom lung så fort jag tog upp honom. Då ville han upp i "offan" (soffan) och Läsa boken. Så vi mös ner oss en stund i soffan och läste lite bok tills det var dax att lyft in pojken i sängen igen, han var nöjd och somnade om gott.

Hoppas han får sova igenom hela denna natt, han behöver mycke sömn nu. Idag fick han stanna hemma från dagis pga denna dagisförkyldning. Den kommer om och om igen..

En annan har kämpat sig igenom ett segt arbetspass idag sen hem och umgicks med familjen. Vi läggdax stack jag iväg till måbättre och sprang på bandet och sedan ett bodupump pass, otroligt skönt.

När jag kom hem möttes jag av en tyst och mörk lägenhet både son och sambo sover gott. Jag passar på och tar lite egentid och en lång dusch.


Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Hej på er!

Det är inte mindre intressant bara för att allt inte är rosenrött! Ibland är det lite motigt, och det är ju inte bra att Mille sover om nätterna. Men det kanske är för en period bara.



Kramizzar till er alla tre och puss på dig Mille!

2011-11-18 @ 14:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0