Svar på kommentar :

molly ([email protected]) om Bröllop.:
trist tillställning trist ställe trist mat
Svar : Hej Molly. Ursäkta att jag inte riktigt var med på din kommentar? Det fram gick aldrig vilket bröllop jag var på och själv minns jag inte. Ver du gäst på bröllopet?


Blogg inlägget som blev kommenterat:
En lugn förmiddag hos fam. Forsling/Östblom sen begav jag och Mille oss ut på en långprommis på 2 h 20 min. Riktigt skönt, mille sov en bra stund. Men nu har R och Mille dragit dig ut mot skutskär för att fira R's kusin Kajsa som fyller 10 år idag. Jag fick bli henma för jag ska iväg och jobba på ett bröllop on en stund. Nu måste jag dkynda mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0