Vad händer?

Dagarna bara flyger iväg med Mille, jobb, träning, samboliv, vänner och allt som går att tryckas med i det tajta shemat. Bloggtorkan är riktigt torr och den hinns lixom inte med... fick bara någon olustig kännsla av att blogga. Jag har lixom inget roligt att komma med förutom att visa upp min älskade lilleman med massa foton. Energin kanske är på väg igen?

Vad har dagarna mer att ge? Mer energi skull einte sitta fel... känns som någon har pyst ur mig all. Jag behövs pumpas upp. Mille ger oerhört mycke energi men han är inne i en tung fas där mycket är jobbit nu. Mycket nytt som häner i lilla livets hjärna tror jag. Hoppas det går över FORT:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0