Andra helgen i oktober

Då har vi redan glidit in på söndagen och helgen är snart slut.... helgenra går så galet fort och en ny arbetsvecka väntas. Men helgen  har varit otroligt bra...

Fredag- Man han bara hem efter jobbet och få sig en liten dos innan Lilleman blev i vägskickad till farmor och farfar för att jag och R skulle ut och äta med familjerna Östbloms/forsbergs (som gammla goda tiden). Vi hade ett bord bokat på Mezopotamya, Vi var ett härligt gäng på 10 p(mamma,pappa, syrran, Oscar, Annika,Kalle, Jossan, Hanna, Richard & jag) som slog ner rumpen och inväntade dryck och mat. Måste säga att jag blev riktigt possetivt överraskad, maten var RIKTIGT god. Kan STARKT rekomendera. Vi blev kvar en stund och sen gick vi vidare till interpool, karlarna spelade biljard medans vi damer satt och umgicks ;). Jätte mysigt att umgås med våra vuxna fina medmänniksor , precis som förr :). Efter att par glas vin, drinkar och teuqila var det dax att gå hem ;).



Lördag- Vaknade upp och mådde överraskande bra.... men för att jag ska kunna göra det måste jag Alltid äta innan jag går och lägger mig om jag drukigt plus att jag dricker en vättskeersättning innan jag somnar och en direkt när jag vaknar plus två huvudverkstabletter annars går det illa för fröken Ö.
Vid lunch åkte vi och hämta vår älskade unge och drog sedan vidare till alderholmen och tog en fika och lekte i lekparkeni det härligt kylaga vårvädret.


 



På kvällen hade vi bjudit hem linda på middags mys och hockey kväll. Brynäs gjorde bra i från sig och vann matchen med 1-3 och Honken var grym i kassen.

Söndag- Tidig morgon för hela familjen, klockan sex steg vi upp allihopa. Nu är R och tränar, Mille sover och så fort R är färdig är det min tur sen ger sig lilla familjen ut på äventyr,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0