botten&toppen!

Idag har jag då testat på två helt olika träningsformer och jag kan då meddela att botten och toppen är nådd ;).. På formiddan snöra jag på mig träningsdojorna och drog ner till Må bättre, när jag väl var där inser jag att jag glömt hörlurarna så jag hoppade in på ett youga pass. Jag ville testa på det och ge det en chans men botten blev nådd... inget för mig. Visst  det var ju otroligt avslappnade och gav en lugn. Men när jag ska träna vill jag ha fart och fläkt och man ska svettas och den farten, fläkten och svettningarna fick jag verkligen känna på idag i hedesunda på Zumba. Det var galet roligt och svårt, men jag gillade det verkligen och Mari som har passet är jätte duktig. Det här kommer jag gå på fler gånger.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0