Full fart!

Full fart på jobbet.. mer och mer människor som kommer och äter, kul! Hoppas det håller i sig nu.

En annan känner sig grå och matt, måste ha tappat orken någostans. Känner mig trött och undanfös... tung period just nu. Tror även min lilleman är i en tung period nu. Han är också väldigt trött och har lätt till gråt. Imorse när vi skulle gå till dagis var jag tvungen att ta vagnen för att Mille vägrade gå för att han var så trött, halvsovandes tog vi oss in på dagis och jag fick lämna över honom till frökens fam,  en tår men sen fann han sig bra och gosa till sig på axeln.

Efter jobb, dagis har vi varit till svärmor och grattat henne på födelsedagen.

Nu är det lugnt hemma men har funderat på en promenad men jag är så otroligt trött...


Kommentarer
Postat av: Mimi

Men va han nå lik Rickard på bilden då? :P

2011-10-27 @ 14:38:52
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0