Idag igen.

Första dagen avklarad på en ny vecka... man är alltid lite små seg efter helgen och man har lite svårt att komma igång i fullvarv. Men det var lugnt idag trotts att det var match dag.

Lilleman tog nystarten riktigt bra på denna vecka, han tyckte det var roligt att komma till dagis i morse och vinkade glatta av sin mamma. Skönt att se att allt blir lättare.

Idag har jag varit iväg och testat på ett Zumba pass på Må bättre, ett bra pass men inget slår Maries ändå.Men jag ska även ge Må bättres Zumba pass fler changser det tar ju ett tag innan man är inne i det.

På kvällningen blev det hockey mys men Brynäs leverera väl inge vidare precis....



Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Hej på er!

HumPe, personalföreningen där jag är med i styrelsen har också Zumba och det är så jättepopulärt, alltid fulla kurser på direkten. Låter väldigt roligt, Mirris. Du är så otroligt aktiv! Gunnar sprang en mil igår, och det är väl bra för en 67-åring! Krama Mille!



Kramizzar Moster

2011-10-11 @ 09:47:44
Postat av: Jenna

Hittar du inte appen? :/ Konstigt.. Jag har ju laddat hem den :)

2011-10-11 @ 20:41:15
URL: http://jennaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0