Kroppen

Började lördagen med en sovmorgon.. vilken var riktigt välbehövligt. Men kvart över åtta var det dax att skutta upp får då var lilleman på benen. Igår fick lilleman hög feber och är otroligt hängig så det blev en mys morgon med god frukost. R drog i väg och tränade och efter en stund kom svärmor och möd med lilleman så jag kunde sticka i väg och träna ett bodyopump pass. Skönt att pumpa igenom kroppen så här på lördagsförmidagen.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. planerna blir inte som planerat genom att Mille gått och blivit sjuk. Så det blir till att bli hemma och försöka få honom till det bättre.

Jo förresten så har jag tagit ett ännu rejält kliv med mitt hår.. känns bra trotts allt ;).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0