Lite små jobbigt

Alltid jobbigt att komma till nya ställen, tar sin lilla tid innan man ställer in sig och känner sig som hemma. Men jag gjorde mig ett tappert försök och tog mig ner till "Må bättre", hoppade upp på löpbandet och fick problem direkt. Gjorde som jag trodde men det gick ju inte... var tvungen att gå och fråga. Och det var ju precis som jag gjort bara att den hakat upp sig (typiskt). Sen gick jag 1 km till att börja med och sprang 5 km. Gav mig ut i gymet och kikade lite men drog mig ganska snabbt hemåt. Alltid lite svårt med nya maskiner, är ju van vid friskis. Så på onsdag är en visning bokad:).

Imorgon ger jag mig ner på ett pass innan jobb.. känns bra :D.


Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Det är superbra kämpat Mirris, du hoppar ju på saker hela tiden som kräver geist!

Jag kämpar på med min vattengympa på onsdagsmorgnarna, och då börjar vi 07.15 och man ska ner i ganska kylslaget vatten. Men sedan blir vi varma i ett hårt tempo utan en sekunds vila i 45 minuter! Men det är skönt och man blir inte fullt så giktbruten som vanligt. Kram Moster

2011-10-06 @ 14:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0