Nu igen...

Ja då var det slut på denna helg.. nu igen, Känns somman inte gör annat än att börjar om hela tiden. Men vi ska väl änndå framåt;). Men man måste ju påpeka att det går otroligt fort.

Igår kväll bjöd kvällen på en fartfylld läkerol arena , vilken match. Ett härligt drag och trevligt sällskap. Efter matchen blev det ett par glas vin på Harrys med jäntorna Elina och Hanna. Jätte trevligt:).

Idag har fröken Östblom varit i städar tagen, vilket var så otroligt välbehövligt i detta rått hål. Tog tag i en stor rengöring inne på toaletten. Känns otroligt bra.

Har även tagit mig ut på en långprommis med Linda och fyllt upp med lite energi.

Lilleman har haft en hel mys dag hemma och på eftermiddagen hojja jag och Mille ner till BR och köpte en traktor och små gubbar, en lite lyckligare unge spatserade ut därifrån.

Sen har vi haft lekstuga för fulla muggar:).

Nu sover mitt hjärta ochjag ska pysa ner på stan en sväng för en välbehövlig mys fika med min kära vän Emmy :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0