Vad händer?

Nu har det hänt ännu en gång... Mille vaknar och TOK skriker, man får inte röra honom han bara skriker. Vi försöker ta upp honom men han skjuter bara ifrån och gör sig helt led lös. Denna gång slänger han sig på golver och ålar sig fram och tillbaka och fortsätter skrika. Det ser lixom ut som han inte kan andvända benen. Både jag och R blir lite smårädda. Efter att ha låtit honom vara ensam en stund där han har kurat upp sig i ett hörn lättar han på trycket och blir sitt vanliga Mille igen och tillslut springer han och kastar sig i famnen på mig. Men vad äre som händer under den tiden han bara skriker och manfår inte ta på honom? Det känns som en helt annan unge. En aning små läskigt faktiskt....






Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Hej på er!

Det kan ju vara grymt otäcka mardrömmar han får ibland. Men jag vet inte, det är ju huvudsaken att han mår bra igen. Och speciellt om han har feber så mår han väl säkert inte så speciellt bra heller.



Ha det så bra önskar Moster och gammelmoster

2011-10-24 @ 16:54:15
Postat av: Kristin

Sådär va våran oxå när han va i den ålderna. Men nu är han 3 år och kan vakna sådär på nätterna än idag. Så jag tror mycket att dom har växtvärk. Och sen kan det även vara drömmar.

2011-10-26 @ 21:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0