15 sep.

Idag har det varit en otrolig trött mirris på alla håll och kanter. Jag sov inte alls bra i natt, känndes som jag vakna  stup i kvarten. Det är nog ingen ide att dricka kaffe sent på kväller för mig inte. Bara att glömma fröken Östblom.

 Det känns tungt när jag inte hinner träna. Den ända motions aktivitet jag får är cykelturen till och från jobbet och styrke träning är väl alla dessa tallrikar och skit man bubbar hela dagarna ;). Jag rör ju på mig otroligt mycket på jobbet iaf och tur är väl de ;).

Mille min lilla kavrts figur har faktiskt blivit ny frissad på kvällningen av mamma sin, nu har han en stor pojke igen ;). Gick bra.. har bara hår över hela lägenheten i hela munnen och kroppen,

Nu burrar jag ner mig i soffan och kikar runt på datorn och lyssnar på radion när Brynäs spelar :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0