Brunett

Jajjemän si ni nu har fröken Östblom gått och blivit brunett och det hör verkligen inte till vanligheterna, jag har då varit blond så länge som jag vill minnas.............  Ida på Drottningsalongen var jätte duktig och trevlig tjej, henne kan jag starkt rekomendera :). Jag är super nöj, väldigt ovant men det får jag räkna med. Hon la i fyra olika nyanser och la en mer chokladbrun under. Tyckte jag såg blek och små fet ut men jag har fått fina komplimanger så jag får lita på mina medmänniksor;).


Här bjuder jag på två dåliga bilder, fick inte till det bättre. Färgen ser  lite annorlunda ut på korten.




Kommentarer
Postat av: Sophie

Men det var ju jätte snyggt :D Passar dig jätte bra :)

2011-09-13 @ 06:35:05
URL: http://sophiiea.webblogg.se/
Postat av: Ellinor Hultman

Du blev riktigt snygg i brunt(också) Mirris!

Vi får väl se det live, vi åker uppåt Hedsunda 30 september om det passar för alla.



Kram Moster

2011-09-13 @ 10:14:25
Postat av: Mimi

Skit snyggt jöö!!

2011-09-14 @ 11:13:19
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0