Cykel(JÄVEL)

Vad är det för fel mellan mig och alla dessa transportmedel jag tror att "den där uppe" inte vill att jag ska ta mig fram annat än min två friska ;). Tro det eller ej så precis när jag vinkat av lilleman på dagis och hoppar upp på mitt vrålåk till cykel så hoppar kedjan av, Den HOPPAR  av.. hallÅ? Den har inte hoppat av på 5 år så varför måste den göra det när jag har brottom till jobbet? Men det är ju bara så typiskt när det gäller mig. En kedja kan väl vem som helst fixa på igen..  men inte när man har ett jumbo skydd som sitter för och inte har jag nå verktyg i bakfickan precis.
Det var bara att börja knalla.. men som tur är så har jag ju en världs snäll svärmor som fiska upp mig och skjusa mig  resten av biten till jobbet (Tack).



Dålig med bilder just nu i bloggen pga att jag lämnat in min telefon på lagning så jut nu har jaag värdens lilla skothög till telefon. Bra gilla läget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0