Det är bara att ÄLSKAT !

Ja men då är snart denna tisdag över också...

Imorse när det var dax att vinka av lilla skrot ungen på dagis var det inte  så populärt... det blev gnälligt. Men jag vet att så fort han hittar på något annat glömmer han bort att han var ledsen.
Denna dag på jobbet var... hmm..... ja vi säger att det bara är att ÄLSKAT ;D! Otroligt mycket skratt:).

Milles farmor hämtade Mille tidigare på dagis så han slapp långdag så här direkt efter ett 3dagars uppehåll,kan vara skönt för honom. Plus att jag slapp stressa och hämta honom utan jag han göra mitt ärende och handla på vägen.

På kvällningen kom min vän Emma förbi på en mysig pratstund och tvtittande med lite gofika;)






HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0