Det är bara måndag...

Ny vecka och nya tag?... känns som man inte tänker annat. Lika bra att täka så varje dag så det inte blir den stående måndagen sen faller det mot slutet av veckan.

Om vi blickar tillbaka på helgen lite så kan jag tala om att Ladies Night gick kanon bra.. mycket spring (känns i benen) och otroligt mycket härliga människor att jobba med.
Igår kila jag och Mille ut till häsen och fynda lite på klädbytar dagen, vi var även förbi och gratta farbror i efterskott:).

Men nu äre dag att andas in och ta lite nytt krut inför dagens arbetspass. R drog inatt igen till sthlm, så nu äre bara jag och Milleman.

Börjar få lite smått abstinens efter min mobil... just nu går jag runt med stenåldernas stenålders mobil. Hur lång tid kan det ta egentligen och laga desa prylar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0