dom måste ha krymt i tvätten ;)

ÅNGEST HEJ!!

Usch vilka deppdagar jag har haft pga av min vikt just nu.. känns osm jag minst har gått upp 5 kg och inte minst i morse när mina jobb byxor känndes mindre än vanligt... dom måste ha krymt i tvätten vah :P? Nej mirandra dax att inse IGEN det är slut på gofika och mer träning som gäller nu. Fast träning ser jag alltid positivt på men om jag skullekunna hinna då. Jag hoppas karln börjar jobba i gävle snart så det kan bli lite till liv. Jag vill ju så gärna träna.. jag vill köra hårt nu!

Tog iaf en promenad till jobbet i morse och en hem så lite positivt iaf. Nu är jag hemma och pustar ut efter dagens arbete, mina två gossar låg och sov och gör det fortfarande. Har försökt fått fart på dom men det gick inge vidare. Gör ett nytt försök nu :)



(längtar redan till midnattsloppet 2012)

Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Hanna och du kunde göra reklam för nästa Midnattsloppet så glada och fräscha ni der ut!



Moster

2011-09-26 @ 11:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0