Hatkärlek.

I fredags var en min tur att fylla år.. hela 23 år är man nu då. Men vad är det för ålder egentligen? Inget speciellt att fira, en tråkig ålder helt enkelt. Annat var det när man var liten, då spelade det ingen roll på siffran utan det var lika roligt varje gång. Detta pirr i magen, späninge och allt som hörde ens födelsedag till. Men idag finns det en riktig hatkärlek till min egen födelsedag medans jag älskar att fira andras. Det är ett fullt stå hej, på jobbet sjöng dom för mig så jag blev helt röd och svettig (ett jobbigt monet) ,men ändå uppskattar jag det så otroligt mycker(underbara kollegor:)) dom ringde från interflora att dom skulle komma med ett blombud till jobbet men jag avböjde detta och sa att dom fick skicka blommorna hem efter jag slutat. Kan ni tänka er om vi hade fulltsatt restaurang och dom kliver in och ska ge mig ett blombud mitt i lunchen så hade jag rent ut sagt dött. Men det kanske bara är jag som är så fjantig. Men det var en fin tanke av min kära sambo som blev vansinning på interflora som ringer till mig och berättar om hela överraskningen, Så nu skulle interflora skicka nån värdecheck ist.
Jobbade full dag sen skulle man stressa i väg hemåt på cykel, handla massa så jag hade något att bjuda på när släckten skulle komma. stressa hem och hade i bakhuvudet att jag måste städa lite fort när jag kommer hem, men väl hemma möttes jag av ett välstädat hem. Sambon hade gjort riktigt fint:). In i duschen, fixa mat ( fick otroligt mycke hjälp), folk kom 21 st, fixa fika, vara trevlig, fick massa fint , tacka så hjärtligt, inte bli allt för trött.... ja ni vet det är en riktig hatkärlek till min egen födelsedag. Men jag fick så otroligt mycket fint så det får överväga ALLT,tack så mycket!




Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Fast det är rätt spännande om man får något paket och inte vet alls vad det är i det, Mirris! 21 stycken, det var väl människor i varje hörn av lägenheten. Kul!



Moster

2011-09-22 @ 15:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0