Hörre ni ni;)

TACKA alla ni för dess fina kommentarer ♥


Nu har ännu en dag bara rullat i väg, dagarna går otroligt fort. Kanske för att de är fullt på schemat  hela tiden ;).Lika mycket på jobbet idag, det är mycket folk som kommer och käkar hos oss, men jag kan starkt rekommendera det till er som inte varit där ännu heller, ett GRYMT sallads bord och mycket god buffemat + dryck,kaffe,kaka, 85 spän, känns ju som hittat ;). Kom och ät!

Milleman fick stanna länge på dagis idag, hämtade upp honom kl fem men allt hade gått lika bra för det. Dok inte sovit så länge och var lite smått gring på sin mamma här på kvällningen. Men strax innan sju slog dom två små blå igen för natten.

Efter sju kom Elina och Sophie till mig på torsdags mys, gör trevligt :D. Fina tjejer!



Sophie & Jag :)



Elina:)


Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

En sådan rar bild på dig och Mille! Den ska jag genast skriva ut! Skönt med helg nu...........

Och pappa Rickard kommer hem!



Kram Moster

2011-09-02 @ 10:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0