Inte på topp.

Mille har varit lite halv dåsig hela dagen och även R har stejkat. Båda två ligger utslagan i sina sängar och sover gott. Mille man får stanna hemma från dagis i morgon och piggna på sig hemma med Anett och mormor. Har fått bokat upp två stycken så jag får ihop det. Anett tar morgonpasset sen tar mormor över ;). Tur att jag har alla som kan ställa upp :) 
Jag är otroligt trött så det är bäst att göra kväller och ladda upp batterierna för en ny arbetsvecka. Skulle egentligen komma in till åtta i morgon men mina härliga arbetskollegor fixa så jag kunde komma in till tio. Tack!



 

Kommentarer
Postat av: Ecce

Ja de skulle va kul o se så jag ska hålla utkik så kanske man kan få lite inspriation till Vilmers rum :)Men gört bara om du har tid ;P

2011-09-05 @ 06:11:44
URL: http://eccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0