"Morgonstund har guld i mund"

Idag är jag uppe före Mille, har hunnit med morgonduschen och dragit på mig lite smink. Snart är det dax att hoppa upp på hojjen och trampa i väg till dagis sen styr jag vidare mot Läkerolen. Börjar nämligen åtta nu för tiden och kommer att göra det framöver också:). Idag ser det inte ut att ta emot att cykla iaf, men igår var det inte kul. Då var det stövlar, rengnbyxor och jacka. Jag var helt genom dyngsur när jagkom fram till jobbet, blöt av regnet på utsidan och genomsvettig på insidan. Men idag visar solen sig tom :)



En del männiksor kan gör en förtvivlad, när ska dom själv inse?

Kommentarer
Postat av: fia

ta det lugnt ! ;) <3

2011-09-20 @ 12:32:15
URL: http://larssonfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0