Skrockfull

Vilken nörd jag är.. när jag står och borstar tänderna grips jag lite i smått panik där med tanborsten i högstahugg och mun full med lödrande tandkräm. Tänk om det händer något hemskt nu bara för jag skrev detta inlägg som jag kallade "Livet". hmm.. ja funderande en lite stund till och bestämmde mig för att ta bort inlägget men kom då på i samma sekund att det kanske förde något annat med sig i sin tur. Det hela slutar med att inlägget får vara kvar, jag i lite smått ångest och försöker skaka av mig mitt så kallade "problem". Dessa tankar kan ju få mig att bli knäpp...

Näh nu hoppar skrockfullheten själv i sängs, god natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, Jag är inne och läser din blogg i princip varje dag :) Jag har en liten fundering.. När Mille fyllde 1 år har jag för mig att jag läste i din blogg att han hade fått ett "bollhav" i form av bollhavsbollar och en liten pool. Gick den hem hos honom? Min kompis dotter fyller 1 år snart och är alldeles tokig i bollar så jag har planer på att köpa en likadan present till henne.



Tack för en rolig och intressant blogg!

2011-09-18 @ 16:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0