Skrot & korn.

Att jag alltid lyckas vara så trött på måndagar.. men jag tog mig igenom denna arbetsdag igen ;).

Efter jobbet fick jag hjälp av en snäll kollega som hjälpte mig att fixa så att en bilmekaniker kom och öppnade våran bil till AS. Bilmekanikern tog med sig bilen till sin verkstad och ska fixa så den går framåt igen :). Känns oroligt bra att det äntligen är gjort :). BRA DÄR!

Milleman blev hämtad av  sin mormor idag på dagis och följde med henne hem senare ikväll. Han sover kvar  hos mormor och morfar inatt min stora kille.
En lite barnledig kväll så här på måndagen passade jag på att dra mig ner till olerys med min fina vän Elina för en bit mat och fotboll. Gif lyckades iaf med 1 p.
Jag hade ju staka planer på en prommis som inte blav av ( suck) det får bli en hurtig morgon prommis imorrn ist.

Nu är jag nedslagen i soffan och ska snart gå å lägga mej är det tänkt iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0