Smyckesparty!

DAGIS: Imorse hade jag och Mille en rätt smärtfri morgon , klart några små diskutioner men det får man räkna me med denna bestämmda man ;). Vi knata i väg till dagis i tid och från den stund vi satte foten innan för dagisdörren satt Mille som ett plåster på mig. Han ville absolut inte släppa taget, han var rädd att jag skulle gå lillhjärtat. Men för att göra smärtan kort och snabb blev det ett snabbt avsked i fönstre. En tapper dagisfröken och en jätte ledsen Mille. Huha... det gör ont i hjärtat att  se honom så ledsen. Men jag försöker alltid påminna mig själv om att han glömmer rätt snabbt och finner sig i miljön. Det ger väl sig med tiden hoppas jag.. vi kämpar vidare. Det är nog jag som förälder som lider mest utav det.

JOBB: Idag fick vi röra på våra "goa rumpor" på worket för det stormade med folk uppe på läkerolen :), ca 400 lunch . Det är roligt att jobba när det blir storm. Mindre roligt  var det väl att det var min disk dag idag ;), men med hjälpsamma kockar underlättade ALLT :D.

FRITID: Ikväll har vi haft smyckes party här hemma, Louis kom och visade sinna smycket. Mycket fint och jag beställde två halsband. Otroligt många som banga och inte kom, lite smått besviken att det var så många... men det gick ju bra ändå. Några tappra själar kom ju iaf :D. Man har inte tid med allt och självklart förstår jag hur man väljer... jag vet själv hur man är och som sagt man är ju bara människa.


Kommentarer
Postat av: AnnaB

Jäklar vad snygg du är i håret! Kram! :)

2011-09-15 @ 00:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0