Struligt?

Idag har vi tydligen haft en otroligt strulig dag på jobbet om jag ska rätta mig efter mina kollegors tycke ;).... ja strulig och strulig vet väl inte jag om jag ska ska kalla de eftersom jag inte varit där såå länge. Struligare har jag varit med om ;).... fast det finns alltid värre, tänk på de ;). Mer rörigt i mitt tycke kanske ;)... Mern dessa härliga donnor vet sin sak och så kommer jag och rör om. Det kommer vara lite små struligt till alla bitar faller på plats, plus att det var match dag idag och folk från alla håll och kanter. Men kul att se när det händer lite. Men vi jobbar på så gott vi bara kan och det slutar lika bra i slutändan iaf ;P.

Lika bra gick det det inte för Brynäs grabbarna ikväll mot frölunda. Tittade på matchen hemma i tv-soffan med mamma och pappa som sällskap en stund.

Bara att ladda upp batterierna för en ny arbetsdag imorgon.


Kommentarer
Postat av: Annette

Bara att ladda för en dag med ärtsoppa o en massa disk...

Tack för bra jobb idag, när allt var lite anorlunda ;)

Ses i morn :) KRAM

2011-09-21 @ 23:31:50
Postat av: Frida

Jag besökte Läkerol Arena igår för lunch och märkte inte av nå strul alls. Bara att inte kortautomaten inte fungerade men det löste sig till slut :)

2011-09-22 @ 10:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0