Svar på kommentarer:

Annette ([email protected]) om KÄRRING!:
haha den kärringen är väl jag :) Nästan att jag tycker dam är värre ;)

Svar : Annette... du dam är bara ett föfrinat ord på flicka. Alla min tjejer är så väl mina damer därför fick du den fina betäckningen på dam ;D. Som sagt var det bara att vara grov i mun ;) haha
09 September, 14:43

 
Ellinor Hultman ([email protected]) om KÄRRING!:
Det kan vara skönt att få vräka ur sig det man vill ibland, sedan går man vidare och är lika glad för det!

Kram moster

Svar: det var bara skoj och vi har KUL på jobbet. Så det var egentligen bara att retas:P.
09 September, 08:29  
Jessica om KÄRRING!:
Håller med ja:)

Jessica: HAHA :D!
08 September, 19:52  
fia om KÄRRING!:
just det! ;)

Svar: Fia det var ju egentligen du ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0