Trött

Nu har jag kommit till den kännslan att jag är för trött så jag orkar inte gå och göra "allt de där" som man måste göra innan man kryper ner i nusseler sängen. Det känns för jobbigt att ta den lilla kvälls duschen, det känns för jobbigt att borsta tänderna, det känns för jobbigt att släcka alla lampor, det känns för jobbigt att tvätta bort sminket för att sen kunna gå och lägga sig. Så ist väljer jag att sitta kvar i soffan och skjuter dessa problem framför mig. MIRANDA du kommer inte undan dessa sysslor.. det är dax nu!

Gå och lägg dig!



(Mille och hans moster plattade håret imorse, båda två med en varsin plattång. Milles var självklart inte på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0