Vi 4:a.

Efter  jobb och allt små krångel blev den inbokade middagen av med Vi 4:a (Jag, Jossan, Syrran & Hanna). Tror vi har försökt fått till det i flera år och igår blev det äntligen av. Blir så svårt  när man bokar långt i för väg när detgäller mig;), jag har ju en tendens till att glömma , yrpanna! Men igår fick en en mys middag med god mat och vin. Så mycket prat och skratt.
För er som kanske inte förstår just nu så är det vi fyra som umgåtts sen vi var nykläckt kan man säga ;P, Jossan och hanna är som våra kusiner fast dom egentligen är pappas kusiner men vi har alltid sagt att det är vi som kusiner är genom att vi är i samma åldersgrupp. Jag och jossan född 88:A och Hanna och syrran född 90.

Underbart ♥

Kommentarer
Postat av: Mimi

Åååh, såg på facebook att du länkat detta inlägg.. Trodde ni tre skulle bli fyra, att ni hade bulle i ugnen liksom ;P Hehe.

2011-09-23 @ 10:36:46
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0