Vin

Har precis suttit och knåpat ihop ett långt inlägg om dagens bravader men allt försvann.. (jag ger upp)

Men vill ändå nämna att min skort unge hade en riktigt dålig morgon i morse och försökte driva sin mamma till vansinne... Men ett sånt gohjärta...
Gråt från att han slog upp sina två tills jag vinkade av honom på dagis. Men väl hemma i kväll har han varit sig lik i sin mys roll :)

På kvällningen kom Fia förbi med ett par flaskor vin och glass, nu har vi haft en riktig mys/pratstund, HÄRLIGA kvinna! för mig blev det kanske 1 1/2 glas men det fick räka för i morgon äre jobb och nytta som gäller.


Kommentarer
Postat av: fia

och en annan tippade i sig en cider på interpool också ;) vaknade nu. med lite trötta ögon ;)

2011-09-08 @ 12:18:28
URL: http://larssonfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0