Svar på kommentar:

annapanna om PÅSK!:
jag tycker att det är hemskt att du är så missnöjd med din kropp, du är jättevacker!
på bilderna du lägger upp ser du inte alls stor ut på något sätt. vad ligger din vikt/längd på egentligen?
tack för en bra blogg!

Svar :

Hej "annapanna"!
Roligt att du gillar bloggen:)
Ja just nu är jag tyvärr missnöjd med min kropp men tack för dina fina ord. Har nog inte laggt upp så mycket bilder på min kropp just nu. Laggt upp lite gammla bilder för att tagga mig själv. Har fortfarande kvar kilon att gå ner sen gradviditeten. Jag är 168 cm lång och jag vet faktiskt inte hur mycket jag väger just nu. Har inte klivit på vågen ännu. Plus att den pajade för nån månad sen. Men min normal vikt brukar ligga på 70 kg.
Det kommer komma lite nya bilder på mig snart så ska jag börja jämnföra , ta månadsbilder :P. Så får vi se om jag tar mig neråt :)

Tack för din kommentar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0