Svar på kommentar :

Frida om Skrockfull:
Hej, Jag är inne och läser din blogg i princip varje dag :) Jag har en liten fundering.. När Mille fyllde 1 år har jag för mig att jag läste i din blogg att han hade fått ett "bollhav" i form av bollhavsbollar och en liten pool. Gick den hem hos honom? Min kompis dotter fyller 1 år snart och är alldeles tokig i bollar så jag har planer på att köpa en likadan present till henne.

Tack för en rolig och intressant blogg!
SVAR :

Hej Frida, roligta att du läser min blogg  :D! Det stämmer att Mille fick ett "bollhav" när han fyllde 1 år :). Det gick hem så det sjöng om det. Så det kan jag verkligen rekomendera :D. ! Kan man ha länge :). Just nu har vi ställt undand det så vi kan ta fram det om ett tag igen så det blir roligt på nytt. Så lätt att dom tröttnar på alla leksaker när dom står framme hela tiden :).

Tack för din kommentar och ditt intresse :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Så bra att höra att den gick hem hos Mille, då ska jag ta och köpa en sådan i present jag också.

Hur stor var poolen Mille fick? Sån där uppblåsbar liksom?



2011-09-21 @ 17:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0